T O P
SpringKFCgravy

Yeah I got the 75 + but not the other pack. I’m just assuming that I’m not gonna get it despite doing the first SBC


b0_0ster

same here, you on pc?


SpringKFCgravy

Nah I’m on ps5


Fleeeeed

it’s just not funny anymore, the first few days i thought well, then we have to wait for a week lol. now i’m just pissed off at their everyday fuckups how can this happen


jzanville

Idk man 75+ rare gold is a lot, be thankful and give EA some credit…jeez


Available-Key-9488

The 75+ is for the other SBC, Newcomer or whatever it was called, right? Btw, in the meantime there is an error in EA's issue tracker saying "SBCs with UT rewards only show the UT in description" and stating as a workaround to check the description, I am reading this as there will not be any compensation for further SBCs after the Haaland ones that are affected by this (like this week's Mega Pack).


theGeorgeall

Same got 75+ only and did both SBCs as soon as they came out.


CeltHD

I have no pre-season packs yet and no Haaland sbc compensation. Guess it takes some time to roll it out to everyone? Then again it is EA we are talking about, they could mess it up even more.


Fleeeeed

that’s what i’m talking bout i’m sure they’ve messed something up again


mydoggoisafatdoggo

I don’t have the haaland pack and I definitely qualified for the compensation ://


mydoggoisafatdoggo

packed de jong from it just then, mate only got the 75+


ilovericharlison

I got a 75+ and it was Son not bad no idea where that pack came from though


Fleeeeed

holy, that’s a nice one to pack gg


BrentMused99

Not a thing for me yet despite doing almost every single one of the preseason rewards and the Haaland SBC.


Fleeeeed

bruh ea is really slow with it, still haven’t got my rest of the packs guess i’ll never see em


gchdmi

Still nothing on my end.


adammufc2020

I still haven’t got it yet…


Fleeeeed

yeah my rest is still pending aswell, only got the 75+ pack. the company’s a joke


PhilLesh311

Wtf? I did both the haaland sbc and the newcomers challenge sbc. (Which is the 75+) you’re talking about. Don’t have either on my account? Also didn’t get my preseason rewards either???


Fleeeeed

this company is one big joke


BountyKiller1x

I got nothing 😕


Fleeeeed

did you log on on your console or app? i’ve only saw it when i looked on my console. still nothing yet on my companion app


BountyKiller1x

I logged in on console, but nothing in my inbox.


blutgraetsche-

The haaland one is not there yet, at least for me. also didnt get the pre season rewards yet. Neither console nor companion


Fleeeeed

the pre season rewards were bugged so people would get gold valverdes, lemars etc in their packs but not the special cards, ea seemed to forget that there are special cards you have to put in those packs. i guess we have to wait another week or two for this. just a scam at the moment you cannot tell me these mistakes happen on accident they fr wanna piss us off


blutgraetsche-

Yea its Just too much atm, i havent played since the Hero bullshit tbh


McLeodinho

Got rttf Auba from the Haaland pack looking forward to using him this week


Masterdanny87fifa

I got 83 Schmeichel cry 😢 😭 😪


Bludgeoned-Testicles

Nothing for me.


TehPabz187

Haven’t gotten the haaland sbc either fuck.


Nitsua2

Got the haaland pack. IF Sorløth I’ll take the 15k quick sell from the pack.


Fleeeeed

gg mate not the best pull but for sure good


Nitsua2

Thanks mate. Yeah it’s fine, this year has been my best pack luck year ever been playing since fifa 12 so I can’t complain 1 bit. I’ve packed absolutely mad players this year. The 15k was actually nice I need the coins rn. About 120k away from buying mbappe


yoshmoopy

I don't even have my pre-season packs yet


Masterdanny87fifa

Guess who I got for this long awaited pack...................83 rated kasper Schmeichel. No surprise. And I got baumann 83 rated 2 times in 2 mega packs from playoff rewards. David silva was my most common 83 rated player from couple of weeks ago now it 83 baumann.


Fleeeeed

see how next week it switches back to david silva or maybe you pack an exotic hojbjerg 😂


Kiseigi93

Got haaland from the pack xd


Fleeeeed

the irony 😂


datguykiiilerke

must be nice,i did them last week and nothing


Fleeeeed

the pack were untradeable for you aswell? because i think the sbc was a lot earlier than last week. or did you do the sbc after ea addressed the issue on twitter?


zacca2121

I feel like they fucked the compensation up, 2 of my mates got it and my other mate and I didnt, yet we all completed the SBC when we were in the party together.


RedditWaffler

Lol give em a chance they have just started rolling them out last few minutes.


Fleeeeed

i‘ma give them time until i come back from the restaurant, if it isn’t there by then (so probably 2-3 hours) i‘ma call them and ask wth they’re up to


RicardoDiaz30

It will probably take them days to give out the compensation. It'll be on a rolling basis.


Fleeeeed

even though it’s not gonna help since the people they have on the phone have no clue themselves or are forced to lie for their company. absolute shithole


maltrain

I received a pack, don't know why... six players... Bastoni, Tonali and Mendy (the Real Madrid defender). Pretty happy with the last one... :)


JrdRIOT

Got my Haaland compo pack and the best player was Dries Mertens, love the fact I got Renato Sanches RTTK untradeable in the one before that I can't sell 🙃


Fleeeeed

that’s what they’re doing to the people who packed gold valverde for example in their pre season pack. why can’t they give us the players we’ve packed in the previous bugged pack tradeable? i mean i didn’t even packed anything good in it before, maybe an 83 fernando but hey give me my players but tradeable so shit like this doesn’t happen again


Watford_4EV3R

Got the Haaland pack and a random 75+, still haven't had any of my PreSeason stuff though


Fleeeeed

bruh i swear if they gave out the wrong packs for everyone i’m going to be so pissed i only wanted the pack from haaland sbc to be tradeable the other one i don’t care about ffs


portnoysglove

Is it confirmed you have to login via console?


Fleeeeed

i think so, unless they gave it out in the one minute i’ve took to log on on my console after looking in the app


portnoysglove

Well I just logged in via app and got the Haaland compensation. Hopefully I can get the preseason packs via app as well because I haven’t bought FIFA 23 at this point.


Fleeeeed

oh that’s nice to hear, i guess they really released it in the minute i was switching lol


Xmarker25

Got the 75+. Was a dupe, as expected. Thankfully it’s tradeable this time.


ZooZion

Got 2 packs: 75+ was Andre Silva and 6 Rares gave me one little RTTK Sule


dsn0wman

I got both. Small rare gold player pack was 5 dupes, and all were basically discard value Libratadores cards.


RedditWaffler

Nothing on app. Logged onto console. Nothing on there either.


Fleeeeed

yeah i don’t get it too seems like every minute they give it to someone


RedditWaffler

Got it. I got a 83 diego carlos. Whoopdy fucking doooo


shaggy18cm

I got a pack with one 82+ and some random golds.. what was it for?


adammc96

Got r9


Alternative-Young431

I got them. Got a cheeky little Thiago silva, tradeable, 15k thank you


Apprehensive-Juice98

How do I redeem all pre season warmup and kick starts packs on console or do I need the app to get them


Turbulent_Sundae_527

Just got mine on companion app. Small rare gold players. Payet highest rated lol.


Adam_genericname

Same situation here for me. Got a 75+ but no pack from Haaland SBC even though i definitely qualified for compensation


BertEnErnie123

I got a random 6 rare gold player pack, I'm not sure if it is compensation from one of the sbc's


Fleeeeed

yes it is compensation for the haaland transfer sbc


approvalInspector

I still haven't got it


Just_Jay_92

Same here got the 75+ pack late last night, but no small rare gold players pack.