T O P
AutoModerator

To download the video you can use one of the following sites: * [RedditSave](https://redditsave.com/info?url=https://www.reddit.com/r/PeopleFuckingDying/comments/uosurz/bomb_strapped_to_innocent_citizen/) * [SaveMP4](https://savemp4.red/?url=https://www.reddit.com/r/PeopleFuckingDying/comments/uosurz/bomb_strapped_to_innocent_citizen/) * [RedditVideoDL](https://redditvideodl.com/dl.php?url=https://www.reddit.com/r/PeopleFuckingDying/comments/uosurz/bomb_strapped_to_innocent_citizen/) * [SaveRedd.it](https://saveredd.it/?url=https://www.reddit.com/r/PeopleFuckingDying/comments/uosurz/bomb_strapped_to_innocent_citizen/) * [Reddloader](https://reddloader.com/download-post/?url=https://www.reddit.com/r/PeopleFuckingDying/comments/uosurz/bomb_strapped_to_innocent_citizen/&id=b2ea0726) Comments asking for responses from these types of bots will be automatically removed. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PeopleFuckingDying) if you have any questions or concerns.*


iiMaDiNoSauR

Left his buddy hanging :(


bolionce

He thinking he’s hot shit rn, but next time he tries to show it off and his friend ain’t there to light his shoes he gonna be feelin reaaal different


Fair_Bus_7130

Hot feet!


KaimeiJay

Amateur. He went all out before his Agni Kai opponent even entered the ring.


uppercuthard2

Everything changed when the Fire Nation attacked Edit: am i missing something here? is the title a joke or is there actually something bad in this video?? Edit 2: I fucking died and then got resurrected after i got these replies. I think this qualifies as a "PeopleFuckingDying" comment


Smolroleplayingboi

incase your new to the sub, we post videos with extremely exaggerated titles. That's pretty much it


ohgodohfuckohshizaa

Welcome to this sub


rissie_delicious

Yes


nerd_entangled

New season of fire force looks different


JayJay1191

PuTiNs SeCrEt WeApOn!


rayquazawe

Diable jambe


Ulti-Wolf

This is some serious r/NextFuckingLevel type shit


OhShitBye

He deserves an award for doing those while having to breathe in all that smoke


shivi-shang

Black Leg Sanji 🤣


boudiceanMonaxia

Bro is on his bayonetta mode


Crzypengu

This is just Bayonetta using the Kilgore Glitch


DaHocha4

That's rly fucking cool and rly fucking stupid at the same time lmao


No-Loss9423

Hahahaha. That's feckin epic.


Educational_Seesaw95

He’s that one anime character that gets whooped during the extremely important fight


SirgicalX

This is the most stupid thing I have seen in a long time. Damn


Dangerous_Airport171

Lmao you're getting downvoted for saying this but I swear if this guy got injured somehow and this was on r/winstupidprizes or whatever it's called then all the comments would be the same as this


Tecro5001

Yea your right but he didn’t and that’s all that matters


SirgicalX

Doesn't make it any less stupid


Tecro5001

Yes you are correct but the fact that he pulled it off earns respect.


MuffledShuffle

It's what is not on the screen


ahmed_1041

Now attach it to his penis


rissie_delicious

Wtf


Anon835213

Well I'm impressed


IwantWindyBeexd

The city in backround looks like Prague. (Even tho i know it's not)


Riorita2001

It's Frankfurt in Germany


IwantWindyBeexd

Beautiful city.


Tsukino_Stareine

Ngl I thought he was about to fly


Sietemadrid

My digestive system after taco bell


Fine_Conversation442

Remember when Katy Perry made a gay couple explode in a firework😔


Fine_Conversation442

Context is the firework music video


AstroAndSwampert1502

Jackie Chan af


Kowashitai

Oh, neat ! That's Bayonetta !


insert___name_here

bro busting out majima's breaker style


PortuGuy_Yeh

Dude... ​ That's frickin' awesome


BeginningNervous2805

real life sanji


QIvr

December 18, 2017 || Assisted suicide bombing attack occurred at 21:35 in major European city, ISIS has claimed responsibility for the attack where two suspected militants have captured local man and has strapped explosive devices to his feet. Current whereabouts of the suspects are unknown.