T O P
King_Bob007

Bro I’ve been scrolling for so long and haven’t found anyone born in the month of February. Forget the day. Not even the month??? EDIT: OK THERE ARE A LOT OF FEBS HERE WASSUP Y’ALL SORRY IF I DON’T RESPOND THERE ARE TOO MANY


MagicJoshByGosh

Because no one has sex in May


Darki_Boi

Except…


LardW

The Mongols


coldmans

r/unexpectedcrashcourse


Update_Pending1

my friend has feb 13th haha


Civil-Improvement-88

I'm feb 13th as well lol


bettydaweirdo

Feb 12th :D


[deleted]

[удалено]


NateL2007

Feb 16


Ganon-dork

Feb 20th right here


its_fizzix

Feb 29


masterCOLE03

Geez that is awesome, that’s like the best birthday


sadedscissorhands

november 26… i have to leave this sub now i’m old :,(


yourmomrineka

HAPPY BIRTHDAY


sadedscissorhands

THANK YOU!!


yourmomrineka

YOURE WELCOME :)))


larrylongboy

Get the *fuck* out of here young man.


sadedscissorhands

so long, youngsters *rides off into the sunset*


PM_ME_UR_RIG

NO I FEEL YOU, I HAVE TO LEAVE TOMORROW


Alternative_Park_521

May 19th


Flufffy_Rock

Ayyyyy


LIMIT_73

Literally opened this thread to find I share a day with OP. Pog.


Draculatoothbrush

Best birthday ever 🙏


ITSGAMINGWEEEEEEK

28th of june Edit: damn didnt know so many of our parents banged in October


kamiii035

THAT'S MY B DAY TOO🫂


ITSGAMINGWEEEEEEK

Nice


SnooSeagulls1976

29 September


jackdparrot

One day off


Sensei_Mango

Sep 28th?


Fantastic-Ant2955

July 26th :p Edit: I could’ve born 7/7/07, so my parents were always disappointed because I was actually late by like 10 days haha. my younger sister was also born 10/14/10 so a yea my parents lost the children lottery YOOO I have so many birthday twins!!!! :D


SkellyyBonez

2 days off, July 28th


KaputPie345384

Ayo same


SkellyyBonez

Wooo birthday twin!


Depressedburrito69

Jan 11th Edit: i have 10 birthday twins…wait what would that be called?


iOwnAPonyslut

and here I was thinking I wouldnt find my bday twin


61creeper

June 14th


DarkSkinAssassin

13th, I’ve found 12, 14, 15 and 16 but no 13


King_Bob007

Damn I’m born on the 13th… of February


Doungatoo

Born on the 13th of June


CookieMonster005

11th March


Spyder-xr

I thought I was gonna be the only 3/11


Noodle_soop

I'm 10th march, so close


grievingmodel

Birthday twin ^-^


DodgeArtic999

December 21st


Sufficient_Beach9682

so close december 20 😔


TimeCheetah

You are dicember 20? I am december 20!


Sufficient_Beach9682

yay twins!!


WildWolf911

Yooo same


menm2103

21 November


thebananaperson1

happy late birthday man


menm2103

Thanks


YasiSntOkay

Mine is a day later lmao


DazzledDragon7

10/15? Oct 15th?


riannna_

YEA I FOUND U, TWINS


DazzledDragon7

YESS OMG HAPPY LATE BIRTHDAY TWIN


GiornGiovan

April 20th


fajvman

Sooo close, I'm April 18th


Queenfan44354

Nice


sghs_boio74

Hitler? That you?


oehantu

Cant even find my bd in over 1k comments


BippityBoppityBow

Mine is today lol


ThunderStorm14-YT

Happy birthday! :D


bigbuckdodson

August 19th?


MisterlowIQ

So close I’m August 20th


americanthrowaway199

May 24


I_Have_Weird_Dreams_

Imma say my whole birthday ‘cuz I’m proud of it. May 5th 2005 Boy oh boy was I premature but it was sure as hell worth it for a date like that. Edit: My name also starts with the fifth letter in the alphabet, but is sadly only four letters long.


MatureJack0

5/5/05


Ehh_it_me

It took me 10 minutes of scrolling to find another May 5th


TheDz78

SUUPP 5TH MAYERS


[deleted]

[удалено]


crseessomeredditstuf

Anybody on October 23rd?


SimplySomeBread

so close, 22nd


guccihawk

I’m 24th


Pksavage21

Ayy I got October 22nd too


NecroNormicon

gang gang


Sly_the_Fox_

June 8th. I was so goddamn close to being born in June 6th 2006. Aka: 6/6/6. Edit: Sorry for responding to all the people who commented on this the same. I don’t know what else to say TwT


Professional-Menu-92

Same, I'm 4 days off, June 2nd 2006


Queenfan44354

FINALLY!!!!! IM JUNE 8TH TOO


-homonecrosexual-

december 17


thebananaperson1

August 14 anyone else?


MrMMG101

March 16th


goldenrod10

April 1st?


thelegend90210

Yeah me APRIL FOOLS I DONT


Kodabear2002

January 28 haven’t seen one yet


luvlittlefreaks

21st of September anyone lol ik a lot of people irl with that one but not anyone in the comments here damn :/


Pat_thailandball

Do you remember!


_skeIm_

Anyone born the 07/07/07 here


FattyPatty42

Yoo july 7, let’s goo, I’m 07/07/06


sirturtlemcbuckets

We’ve got three years in a row here, I’m 07/07/05


[deleted]

[удалено]


aiqwansdoesplays

#**MARCH 14TH**


dragogy

january 2nd <33


dj_balls

December 8th


verymuchconfusion

December 7th


Skelibutt

August 28th


the_nutter_butter

may 21 where my fellow sexies at


BeccaTheMemelord420

Damn, close but no cigar. May 22nd mf right here


[deleted]

[удалено]


1yre

11/13


GDFC100

May 13th?


justin20077

October 11th Fun fact: i was born a day after Team Fortress 2


OBlacky3184

april 12


arminfcb10

Damnn I’m April 11


Ayoliax

Nov 17


edgyboi1704

Finally found you


Shad0w_King22

4 aug


[deleted]

[удалено]


TheSnowySnom

August 23rd


meeeurrr

May the 19th


baggute-draws

YES, I FOUND SOMONE


Douuze

Sept 16


Ma0917

One day away. Mine is on sept. 17th.


IronGamer03

Yes! Finally someone on sep 17 :D


SharpShotTS

Idk if anyone said mine yet, and I’m not scrolling through 300 comments. Mine is January 17th


Urmomxd68

I have an actual twin so I guess I win


[deleted]

July 8th


FShI2231

Eyyyyyy


PeruANOvendePoxipol

April 15. Anyone else??


Conalt_

I'm April 16th, sorry


Bluesiebear2005

Bro same


_TheOttoZone_

Me!


LloydG7

December 16


WeirdoOnFire

March 5


TheeOr3

Damn I’m the fourth


JuliusValerius

There is literally one comment about May 31st and it was a response, sad


NkaujHlubXyooj

September 12


Fr1edMayo

May 3rd anyone


zxdtyuh

Finally, I can rest


Pristine_Wrangler_96

Anyone October 6th?


IamIwas69

Oct 26


Wispeeon

December 31st 😅


Minejack777

October 10th for me! Y'all 10/10's wanna start a group chat?


Axl-Reznor

Going by this thread, April seems like a popular month to give birth. On that note, I’m April 20. Pass me a joint and let’s talk about how weird hitler was.


rslashisbest

I scrolled through all 1.7k comments and didn’t find July 21st


[deleted]

January 8th


yesimeantduck

February 25th


[deleted]

Jan 4


The_Lost134

May 14th


Outrageous-Newt-7763

May 26?


nurrdd

Why couldn’t ur momma hold u in 1 more day mannnn


ElegantCheesecake739

May 2


Argentenuem

🛬🏢🏢 🗽


Elisa_10957

November 6th


mceggy_

November 5th


EmmettaaronEMC

October 20th


earthwormia

Sep 6th?


hot_dogs954

Sep 2


Luke1350a

July 2 anyone?


Quandarian

FINALLY 07/02/03?


BizzareShark

havent seen a single dec 5th im dying alone lets go


why_7h0

January 14


CodmasterBlazeit

Found you


Snoo72721

YOO i been scrolling for too long


NotFanatic

We were so close to being birthdays twins, mine is April 28th. I’m twins with Saddam Hussein tho


Dkpokefan72

October 31st 😎


ksm-hh

08/08


I_the_introvrt

08/08 for the Americans


DigitalDispater

Thanks bro he had me confused


InfiniteBlaze6868

July 4th, rare birthday, anyone?


need-help121

damn man, you got a whole country celebrating your birthday


InfiniteBlaze6868

Yup! Fun fact, the fireworks are actually for me 😇


TheGamingLord401

May 4th???? Anyone??


MatureJack0

may the 4th be with you


FrederickMecury

April 2nd?


diadani_videos

October 4th


Justin_Shields

September 26th


kadencesp19

May 7th


NeededPrivacy

November 28


griff123456789101112

One day off, I'm November 29th


Xboxer360

One MORE day off, I’m November 30th


Traditional-Mood4309

Damn I hurried up a day - I'm on 27th.


soupyman69

Lol today is my birthday Nov 26


DigitalDispater

24/7 bitch


Designer_Shopping_27

January 31


[deleted]

Sep 3rd


nibblez_reddit

Brooooooo let’s fucking goooo didn’t think I was gonna find anyone


Pewdielove34

27th of January


sonic99luc

July 23rd


ThisNameIsVeryTaken

Dec 29


MisterMansirThe2nd

October 8


MatureJack0

I went through all the comments any October 8ths????


Nerdsrule2005

Oct 1st?


1ToasterKitty

Oct 2nd😔


Garbearsbaby

ME TOO!!! And we're the same age? Do I have a twin I don't know about?


fuckindrunkgamer

yooooooo i found you


Easy-Wonder-7703

Sept. 9th


Federal-tomato

Ayyyy same


duck_slave

24th june


VampishFlame

June 23😎


Samz_onlinez

June 29


TheLast_Joshter

Feb 22


masterCOLE03

October 3rd anyone


cloudinqsuqxr

july 17


KingTomasu

November 15


Andrewthegamer08

March 7th


u2miner

28th of October. Anyone else?


Educational-Ad2640

June 15


LilOscar13

January 6th, anyone?